S3, E12: J.T. McWilliams danner et fellesskap, men skvises ut av William Clark, Bugsy Siegel satser livet på Flamingo Casino, og Moulin Rouge er første kasino til å bryte fargebarrieren. Med Sam Rockwell, Donald Faison og Dennis Quaid.