Last Tango, Then Paris
S3, E22: Sesongavslutning: Blair bestemmer seg for om hun skal møte Chuck på toppen av Empire State Building eller ikke. En Gossip Girl-bombe som involverer Dan, eksploderer. Georgina kommer tilbake.