S2, E21: Når Lark skal reise med fly for første gang, blir Greg og Jens evner som foreldre blir overgått av et annet par som også reiser med en baby. Joan og John prøver å smugle hunden deres Tank ombord på flyet. Matt og Colleen mister flyet når de prøver å få rabatt. Heather og Tim møter utallige forhindringer på vei til flyplassen.