Two and a Half Men Laxative Tester, Horse Inseminator
S7, E4: Alan tar en jobb for Evelyn (seriens stjerne HOLLAND TAYLOR), og Charlie tvinges til å reparere Chelsea og Jakes vanskelige forhold.