S5, E17: Michael og Pam fortsetter turneen til Dunder Mifflin-kontorene og Michael tar lærdom av besøket i Utica. Dwight og Jim kjemper hardt for å gjennomføre sine festkommité-oppgaver blant trassige kolleger.