Let It Be
S2, E8: Derek og Addison Shepherds profesjonelle forhold blir satt på prøve når deres nærmeste venner kommer til Seattle Grace for å utøve forebyggende operasjoner mot bryst- og eggstokkreft; George forstår ikke hvorfor en pasient som har overlevd et fall på fem etasjer, ikke virker glad for å være i live; en eldre mann må ta en vanskelig avgjørelse når han får vite at hans kone kun har få måneder igjen å leve; Cristina og Burke prøver å gå på en "normal" date, og overlege Webber er skuffet over Baileys beslutning for fellesskapet, helt til han skjønner grunnen hennes.