Let It Go
S2, E5: I kampen for å redde Oceanside fra konkurs, setter Addison praksisen i fare. Violet ser seg nødt til å bryte loven for å hjelpe en god venn, og Maya håper at gnisten hos foreldrene, Sam og Naomi, er tilbake for godt.