Let The Angels Commit Grey's Anatomy
S3, E6: De andre legene blir misunnelige på Cristina når hun får være med på en spesiell form for hjertetransplantasjon. Alex setter spørsmålstegn ved den medisinske spesialiseringen han har valgt. George og Addison tar seg av en gravid kvinne med et uvanlig dilemma, og Derek får et overraskende besøk av sin søster.