S5, E5: Am. vampyrserie. Tiden renner ut, og Bill og Eric må be Sookie om hjelp for å finne Russel. Jason våkner av en plagsom drøm om Jessica og Tara. Med: Anna Paquin, Stephen Moyer, Ryan Kwanten,m.fl. (Let¿s Boot and Rally) Sesong 5 (5:12)