Life on Mars?
S16, E17: En rik investor ankommer Grey Sloan og ber Koracick om hjelp. Meredith prøver å redde en kvinne med diabetes som har rasjonert insulinen din. Jo og Link kjemper for å redde en ung mann som falt ned på togskinner.