Liket i dammen
S8, E7: Jeffersonian-teamet etterforsker dødsfallet til en åstedsrydder hvis levninger finnes i en ugjennomtrengelig kapsel som vaskes opp på stranden. I mellomtiden finner Angela og Hodgins ut at Cam har en hemmelig romanse.