Frustrerte fruer Listen to the Rain on the Roof
S3, E1: Det regner i Wisteria Lane idet vi treffer fruene igjen seks måneder senere. Med en baby i vente og et ekteskap i trøbbel har Gabrielle flere problemer enn hun kan takle. Lynette prøver å inkludere sitt nye familiemedlem, og historien om Orsons mystiske fortid begynner å bli avslørt.