S2, E16: Alan og Denny forsvarer en mann tiltalt for mord etter at han ga sin kone med Alzheimers, aktiv dødshjelp. Samtidig returnerer lenge savnede familiemedlemmer når Shirleys eksmann ber henne være hans "forlover" i bryllupet hans og Paul sporer opp sin fremmedgjorte datter.