S3, E15: Lockhart / Gardner fører en gruppesøksmål mot et programvarefirma som tillot den syriske regjeringen å "fjerne" amerikanske statsborgere. Will står også overfor en vanskelig beslutning i kjølvannet av storjurysaken.