S5, E1: I etterkant av et mindre jordskjelv som traumatiserer CJ, kommer en gruppe geologer til Baywatch for å plassere et undersjøisk seismometer i Malibubukta. Hobie og Mitch krangler om Hobies planer for fremtiden.