Baywatch Living on the Fault Line - del 2
S5, E2: Stephanie og geologene blir fanget når et nytt jordskjelv inntreffer mens de er under vann. Det er opp til Mitch og resten av Baywatch-gjengen å redde dem før de går tomme for luft.