S1, E3: På en lanseringsfest møter Patrick Kevin, en homofil brite som viser seg å være Patricks nye sjef. Dom forteller Doris om restaurantplanene. Agustín får sparken, men hans syn på kunsten og livet får seg et løft når han treffer den prostituerte CJ.