S2, E4: Marco er den eneste som synes at Hidomi er attraktiv når hun er blid. Selv om han vet at Ide er forelsket i henne, får han seg en deltidsjobb for å kjøpe henne et smykke. Imens rotter Jinyu og Raharu seg sammen for å dra til Bel Aire.