S8, E19: Tim venter på nytt om Jills operasjon. Jill vil bli frisk, selv om hun har måttet fjerne begge eggstokkene fullstendig, ikke delvis som man først trodde. Jills mor kommer på besøk for å hjelpe til med datterens pleie og humørsvingninger.