S4, E17: Five-0 gjør alt for å avdekke den skitne sannheten når en jente blir tatt fra sitt hjem og hennes far er skutt i samme slengen. I mellomtiden prøver Danny å få foreldrene sammen igjen, og Jerry finner ut av en kode som han finner på bunnen av McGarretts Champ-boks.