Mac and Dennis Buy a Timeshare
S9, E4: Gjengen gjør sitt beste for å få tilbake sine tvilsomme investeringer ved å dumpe tapene sine på soldaten Ben, mens de prøver å unngå å bli lurt igjen av hvem enn det er som er hjernen bak det hele.