Make Me Scream
S1, E1: Stjerneparet og grøsserfanatikerne Tempestt Bledsoe og Darryl Bell arrangerer en skummel konkurranse hvor kjendiser (Jaleel White, Shoniqua Shandai og Lil' Xan) og vennene deres må gå gjennom hjemsøkte labyrinter uten å skrike.