Malfunction
S3, E8: Nødssituasjonene inkluderer en skøyteulykke, en ulykke med en selvkjørende bil og en lagerrobot som har gått amok. Eddies fightclub går av hektene, og Hen sliter med forholdet sitt til Karen.