S2, E9: Søsterskap – og mangelen derav – flammer opp på Idylwild Wimmin's musikkfestival. Maura får en ny venn – og får en vond oppvåkning – mens Sarah opplever frigjøring fra en usannsynlig kilde. I mellomtiden befinner Ali seg på en uventet reise til fortiden.