Once Upon A Time Manhattan
S2, E14: Mens Mr. Gold, Emma og Henry leter etter Bae, sønnen til Gold, i New York, forsøker Regina og Krok å spore opp en av Rumplestiltskin mest verdifulle eiendeler. I mellomtiden, i eventyrlandet som en gang var, innser Rumplestiltskin sin skjebne mens han kjemper i Trollkrigen.