March Dadness
S3, E14: Rallo blir forstyrret fra å se på Tim Gunns realityprogram når Cleveland bestemmer seg for å se på turneringen i college-basketball sammen med Freight Train, men han blir frustrert når Freight Train heller vil tilbringe kvalitetstid sammen med Cleveland Jr. Når Cleveland finner ut den virkelige grunnen bak Freight Trains kalde væremåte, bestemmer han seg for å finne en ny farsfigur og utfordrer faren sin og Cleveland Jr. i tomanns-golfturneringen. I mellomtiden kjøper Rallo en flott sportsbil, men en fartsfylt kjøretur med vennene hans får en farlig vending.