S5, E13: Jentene tar inn en 15 år gammel jente som nettopp har funnet ut at hun er gravid, men som er redd for å fortelle det til faren sin. I mellomtiden har Blanches brevvenn fra fengsel blitt løslatt og er på leting etter henne.