S4, E2: Et portforbud over hele byen truer med å sette en stopper for sirkuset. En muskelmann fra Ethels fortid ankommer leiren. Gloria steller i stand en skremmende lekedate for Dandy. Tattler-tvillingene avslører et talent som kan ta søkelyset fra Elsa.