Messin' With the Kid
S6, E7: Nathan og Haley må rådgi Jamie om å konfrontere en bølle på skolen, og Lucas og Peyton tilpasser seg livet som par og samboere. I tillegg finner ikke Brooke rollen som rollemodell så lett som hun hadde forventet, og Mouth prøver å få den gamle jobben sin tilbake.