Mia & Kayla
S1, E2: Mia og Kayla er forlovet, men Mia har ikke møtt Kaylas familie ennå, og vil vite hvorfor. Mia vil ikke gå videre med bryllupet uten svar. Rahne og Travis skal hjelpe Mia med å finne sannheten.