Vanderpump Rules Miami Vices
S3, E13: Kristen skaper kaos på SUR når hun overrasker Tom Sandoval med jenta han angivelig har ligget med i Miami. Scheana eksploderer på Kristen over handlingene hennes, noe som forårsaker en enorm scene foran kunder. Lisa går i gang for å holde SUR i gang og disiplinere de ansatte etter kaoset om jenta i Miami. Katie tilpasser seg livet uten Stassi.