S1, E3: Dong-ju er overbevist om at Ju-yeong kjørte ulykkesbilen og leter desperat etter bevis. Samtidig drar Jong-hyeon til påtalemyndigheten på Man-siks oppfordring for å etterforske Gyeong-ils død, mens Ju-yeong møter noen i hemmelighet.