S1, E17: Når familien Chance besøker en advokat for å forberede testamentene og tildele vergemål for Hope, blir Burts følelser såret når Jimmy velger Sabrina framfor ham. I mellomtiden føler Sabrina seg overveldet av sitt nye ansvar, og Maw Maw er overbevist om at mangustere har tatt seg inn i huset.