Gotham Knights More Money, More Problems
S1, E5: En plan om å ta rotta på Uglenes domstol fører Turner og laget til en beryktet gangsterfamilie, McKillen-familien. I mellomtiden forbereder Carrie og Stephanie seg til foreldrelunsjen på Gotham Academy, og Harvey søker hjelp hos en psykiater.