S1, E4: Vi blir kjent med Dallasfruene Cary, Tiffany, Stephanie, LeeAnne og Brandi. Som innbyggere flest i den ekstravagante, overdådige byen Dallas hevder de stolt at om man er heldig nok til å bo i "the Lone Star State" er man heldig nok.