Mouthful of Diamonds
S8, E8: Nathans agentkarriere tar et stort sprang fremover. TONY GONZALEZ fra Atlanta Falcons har en gjesterolle. Chase (STEPHEN COLLETTI) tar en avgjørelse om Alex and Mia (KATE VOEGELE).