Mr. Frog Smiling Friends
S1, E2: Etter at den elskede froskekjendisen Mr. Frog havner i trøbbel, får Pim og Charlie i oppdrag å få frosken tilbake på rett spor. Imens har Glep et sprøtt sideeventyr som gjør kritikerne henrykte.