S3, E9: Når Peters sjef dør, blir Happy-Go-Lucky Toy-fabrikken ødelagt for å gjøre plass til Happy-Go-Lucky Toys institutt for dødelige sykdommer. Uten jobb, bestemmer Peter seg for å følge drømmen sin om å være ridder på den omreisende renessansemessen, men når han blir tatt på fersken i en kompromitterende situasjon med Den sorte ridders dame, Maid Madeline, må han forsvare familiens ære i en gammeldags duell.