Expedition X Mt. Adams' UFO Encounters
S1, E5: Phil Torres og Jessica Chobot følger merkelige lyskuler til en aktiv vulkan i delstaten Washington. De vil finne ut hva som forårsaker det uforklarlige fenomenet.