My Clean Break
S3, E11: J.D. vil slå opp med Danni, men hun kommer ham i forkjøpet. Dr. Cox blir plutselig hyggelig. Elliot blir sitt gamle jeg igjen da dr. Kelso kritiserer utseendet hennes.