Scrubs My Day at the Races
S5, E3: J.D. planlegger bursdagen sin og finner en liste over ting han ønsket å gjøre før han fyller 30, hvorpå han melder seg på til triatlon. Elliot oppdager noe ved kjæresten, Jake, som gjør henne sprø. Turk prøver å imponere sjefene sine for å bli forfremmet og tar seg av en pasient som ønsker å bli hypnotisert før operasjonen istedenfor bedøvet.