S8, E19: J.D. planlegger å ta farvel med Sacred Heart. Vil han få en klem av dr. Cox, og endelig finne ut hva vaktmesteren egentlig heter? Når møbler fra Elliots leilighet dukker opp hos J.D., blir det klart at hun endelig ønsker å gå videre med forholdet.