S1, E1: Lik spiller inn sin første video. Manos og Tony kommer og vil hjelpe Lik, men deres oppmøte blir en katastrofe. Lik introduserer en Topp 5 om den værste kompisen (de mest klønete). Manos og Tony første opptreden og introduksjon.