Scrubs My Fishbowl
S6, E12: Når menig Dancer skrives ut fra sykehuset, får han beskjed om at skadene er for alvorlige til at han kan fortsette i militæret, og han blir deprimert. Sykehuspersonalet prøver å oppmuntre ham. Vaktmesteren har ikke fiskelykke.