My Hard Labor
S7, E2: Kim får veer, og J.D. lurer på om han skal fortelle henne hva han egentlig synes om forholdet deres. Turk, som er desperat etter å få fri fra babyhverdagen, skynder seg å fullføre et videospill før Carla oppdager ham. Dr. Cox leter etter en han kan betro oppgaven å gi datteren hans en sprøyte.