S1, E4: Kengo (Ryo Narita) og Mai (Kaho) har vært gift i tre år. Mai, som jobbet som designer, lider av depresjon på grunn av personlige forhold på jobben. Likevel gjør Kengo sitt beste for å få tilbake smilet hos Mai, støtter henne selv om hun ikke lenger kan gå på jobb og viser henne kjærlighet som vanlig. Mais humør blir gradvis bedre takket være Kengos hengivenhet, men hva slags fremtid venter de to?