My Name is Earl My Name is Alias
S4, E19: Thomas, Darnells lite tilstedeværende far, som er spion, besøker Camden og hevder at han har behov for å skvære opp med sønnen sin. Earl og Randy er enige om å levere et brev til Darnell på Thomas sine vegne, og de finner ut at Darnells far er grunnen til at han er i vitnebeskyttelsesprogrammet. Når det blir avslørt, blir Darnell tvunget til å ta del i et siste undercover-oppdrag.