S3, E1: Etter å ha tilstått et lovbrudd på Joy sine vegne slik at hun slapp å sone, må Earl ta konsekvensen av sine handlinger da han blir dømt til to år i fengsel. Joy er villig til å ta vare på Randy da han er hjelpeløs uten Earl.