My Shot
S16, E8: Meredith må møte i sykehusstyret. Hennes fremtid som lege er usikker, og hun blir tvunget til å ta et utfordrende oppgjør med fortiden sin. Samtidig settes studentene på prøve, og de kjemper alle for å vise at de er best.