Na Pilikua Nui
S6, E6: Det er Halloween i O'ahu og Five-0-teamet etterforsker en seriemorder som er inspirert av Frankenstein. I tillegg kontakter Jerry Five-0 for å få hjelp når en bevæpnet gruppe angriper en blodbank.